PCSm - 40 manometryczny miernik ciśnienia sprężania - do silników Diesel'a.
Pomiary wskazywane są na manometrze, który wężem elastycznym połączony jest z adapterem pomiarowym mocowanym w silniku Diesel.
Na wyposażeniu znajdują się 2 adaptery pomiarowe typu 2S i 8S
Pomiaru kompresji można dokonać przez otwór świecy żarowej lub przez otwór wtryskiwacza w silnikach Diesel.
Pomiaru dokonuje się przy pomocy oryginalnych opraw wtryskiwaczy lub dodatkowych adapterów zastępujących oprawy wtryskiwaczy.
W ofercie posiadamy ponad 100 różnych typów adapterów, które można dokupić osobno lub w zestawach.
Dodatkowo można kupić zestaw najpopularniejszych adapterów pomiarowych - Art. 912 460 00
Zakres pomiarowy: 1,0 do 5,0 MPa (10 do 50 bar)
Wyposażenie:
- Manometr z wężem ciśnieniowym, zaworkiem zwrotnym i spustowym
- Adaptery (końcówki pomiarowe) w miejsce świec żarowych:
2 S - Wszystkie starsze samochody bez japońskich:
Opel, Peugeot, DB, VW, Ford, Seat, Fiat, Renault, Citroen,
Land Rover, Alfa 145, 146, 155, 164
8 S - VW, Audi, Seat, Skoda 1.9/2.5 TDI, BMW 1.8/2.5 TDS
2.0/3.0 d (00-), Alfa 2.5 TD (95-98), Chrysler 2.5 TD (95-),
Citroen/Peugeot 1.5/1.8/1.9, Dacia 1.5 dCi(05-), Fiat 1,9(DW8),
Ford 1,9 TDI, 2,5 TD(Scorpio), Ford, Honda Accord 2.0,
Land Rover 2,0(98-), 2,5Td5(99-), Mitsubishi 1.9,
Nissan 1.5/1.9/2.2 D/dCi, Opel, Renault 1.5/1.9/2.1/2.2 DTI (94-),
Rover, Volvo 1.9/2.5.
Waga: 0,80kg
probnik, cisnienia, sprezania, spreżania, spręzania, silnikow, Diesla, wezem, weżem, węzem, wyposazenie, cisnieniowym, koncowki, swiec, zarowych, japonskich